Nyeste

09 februar 2014

Hurra for morsdag

Gratulerer med dagen alle mammaer!!
Jeg har fått kaffe, frokost og kake på senga, og den snille mannen har laget lavkarbo
kokos-sjokolade til meg 😍 Den oppskriften skal jeg dele senere for den ble
fantastisk god. Perfekt kaffe-tilbehør.
(Har fråtset i helt vanlige kaker i helgen også, bursdagsfeiring for meg i går og morsdag i dag.)


Vakre, hvite roser har jeg også fått og det var så fint fordi det er en
evighet siden jeg sist har hatt blomster på bordet. 



Morsdag; jeg liker det!
Håper dere andre mammaer også har blitt litt vartet opp i dag. Det fortjener vi! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...