Nyeste

11 mars 2014

Praktisk eksamen

En helt ny utfordring!
På Ungdomskolen slapp jeg unna hver gang, og på videregående kom jeg opp bare en gang på 3 år til muntlig eksamen. Uansett er det en hel evighet siden, da jeg tross alt begynner å bli ganske gammel nå..! Smil
Muntlig eksamen blir derfor en helt ny ting jeg nå står ovenfor og som om jeg ikke gruver meg nok til den muntlige biten er det faktisk en praktisk -muntlig eksamen vi skal ha..

Da kan man bli litt skremt..
 
Det betyr at vi ikke bare får muntlige spørsmål, men også praktiske oppgaver vi skal gjennomføre foran sensoren.
Temaer vi kan bli trukket ut til er innenfor sirkulasjon, respirasjon, bevissthet, HLR, medikamenthåndtering og injeksjoner. Eliminasjon/kateterisering eller mikrobiologi/hygiene-sengeskift med og uten pasient. 






Høgskolen er super og har moderne, store og fine øvningslokaler som er tilgjengelig for oss. 
Egentrening blir veldig viktig for oss som deltidsstudenter siden vi bare får en gjennomgang/visning av lærerne og et forsøk med de tilstede. All videre prøving skjer på egenhånd..

Tvi tvi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...