Nyeste

27 april 2014

Airshopping!!

Taxfreekatalogen kom i posten for ett par uker siden og den koser jeg meg med like mye hvert år. I morres ble bestilling for utreisen gjennomført og solkremer, solbriller, kremer, dufter, badedyr og "overraskelser" til ungene på flyreisen er derfor i boks. 


Det betyr jo at avreise nærmer seg og jeg er full av forventninger til å reise på årets tur alene med småtrolla. Mens pappaen er hjemme-student og har masse god tid med dem føler jeg at jeg har vært en dårlig mor hittil i år. Det går så mye tid til jobb, trening, hjem, skole og annet at jeg føler det er litt på bekostning av tid med dem. Da jeg er hjemme er ofte ikke energien og orket helt optimalt og altfor ofte ender vi med rolige aktiviteter eller ingenting i stedet for den 'krevende' leken. 
Men denne uka blir min og ungenes og vi skal finne oss en 'park' å spille fotball i, en lekeplass og boltre oss på. Vi skal bade, bygge sandslott, gå på minidisko og andre show og vi skal spille spill, lese bøker og synge ti nattasanger hver kveld. De to sistnevnte er det jeg føler det har blitt aller minst tid til hittil i år og jeg savner det veldig. 
I følge yr.no og andre værmeldere er det mange deilige plussgrader og mye sol som venter på oss og det ser jeg også fram til. Her ligger det nemlig veldig mye snø utenfor husveggene enda. I går var vi på det som sikkert blir sesongens siste dag på slalom og i dag gikk ferden til akebakken i fjellet. 
Det blir nesten rett fra vinterbuksa til bikinibuksa. Smiler stort! 

God ny uke til dere


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...