Nyeste

01 mai 2014

Kom mai du skjønne milde

Tror jeg hadde samme overskrift på samme dato for ett år siden. Men MAI, jeg elsker deg! Det er en måned full av forventninger til en fantastisk sommer med masse sol og varmegrader. Det har jo dessverre vært mange dårlige sommere de siste årene, bortsett fra i fjor. Men i mai har jeg alltid den gode vår følelsen og masse håp om en fin sommer. 




Slik så det ut hos oss i går. Snøen lavet ned i store kladder, og vi har igrunn nok snø på gården fra før. Gudskjelov ser det ikke ut som det skal bli noe mer i følge værmeldingen og det som kom i går er snart borte igjen. Har høye forventninger om å komme hjem til en snøfri gård etter Tyrkia, og da skal det males (på hus) og ordnes i hagen, med raking og blomstring. Hvis de nattlige minusgradene snart forsvinner! 

VÅR i mitt hjerte. Smil 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...