Nyeste

04 mai 2014

Nye erfaringer

De har jeg fått en god del av i dag.. For vi er trygt og vel framme i Tyrkia og så langt - så fint! (Og bittelitt hektisk..) 


Å være alene på chartertur med to villbasser går bra, men byr på disse nye erfaringene. Først satt jeg hele bussturen fra flyplassen til hotellet å la planer for hvordan jeg skulle få ut tre kolli fra bussens bagasjerom samtidig som jeg skulle ha med meg to sovende unger og håndbaggasje ut fra bussen, og det helst såklart fortest mulig så vi slapp å bli med bussen til neste hotell. 
Videre har jeg på denne første dagen lagt planer for hvordan organisere mat-henting på frokost, lunsj og middagen (buffet), ta med en, ta med begge, skal de sitte ved bordet alene da jeg henter mat..?!  (Åånei, akkurat satt oss med maten, og en må på do!) 

Og så videre.. Shit! Hvem skal smøre ryggen min? Eller Oi, jeg kan ikke lukke øya da jeg soler meg og søren, han var jo akkurat i den lille sklia, hvor er han nå? 


6 åringen vil helst på lekeplass og 3 åringen vil helst bo i bassenget og da basseng og lekeplass er rett ved siden av hverandre kan jeg ende opp med nakkevondt av all hoderotering. Da er det iallefall fint at begge er glad i is, så mor kan 'kjøpe' 10 minutter med stillesitting.. 

Men for all del, jeg koser meg! (Og det gjør villbassene også..) smil


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...