Nyeste

09 mai 2014

Lavkarbo tortilla (CarbZone)


Jeg elsker CarbZone! 
Nå har de kommet med tortillalefser og det forenkler jo livet på lavkarbo med mange prosenter. De finnes selvsagt (er jo så typisk) bare i Sverige. Jeg dro til og med til Charlottenberg som er 3'timers kjøring unna for disse (ja, litt annen shopping også da), men der var de utsolgt. Videre var jeg i Mora, men heller ikke der fant jeg dem. Derfor ble det nesten julekveld da mamma fant og kjøpte med fra Uppsala rett etter jul. Noen uker etter oppdaget jeg de på grensebutikkem, bare 30 minutters kjøring fra hjemme! Herremin liksom..

De finnes i to størrelser, store med 5 KH/stk og små med 3 KH/stk. 
Disse er kjempe gode og jeg bruker de til alt! Som en erstatning for brødskiva, med ost inni og 10 sek i microen. Til taco såklart, og til eggerøre og røkelaks og til laksefilet og salat. Blant annet! 


I charlottenberg før påsken fant jeg i den siste frysedisken jeg lette også isen fra samme produsent. 
NamNam! 

Jeg har sendt både melding og Mail til nærbutikken og håper de tar inn isen også. Det nærmer seg tross alt sommer! 


De produserer også sjokolader, proteinbarer, pasta (2typer), brød (3typer), pai (2typer) og mandelmel. 

Hurra for enkle (og gode) løsninger!! 

2 kommentarer:

  1. Er det på Långflon dem har slikt? Isåfall må jeg nok dit en tur snar, det er jo helt supert :-)

    SvarSlett
  2. Det er på Långflon ja, Hipp hurra!
    (God tur :p)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...