Nyeste

09 mai 2014

Skryt av 6 åringen

Han er så flink! 
Jeg er så imponert og stolt. 
Året i første klasse er straks forbi, og du verden så mye den gutten har lært seg dette året. 
Det skrives veldig mye for tiden og det er så søtt å sjå. Jeg setter så vanvittig stor pris på å få være mammaen hans og følge utviklingen hans i denne lærerike tida i livet hass. Jeg knipser skryte-bilder til fotoalbumet, dere, og alle andre! 

Pakkeliste til Tyrkia 


Siste notat i hans dagbok fra Tyrkia 2014 (lekse fra skolen - å skrive/tegne litt hver dag) 


Så hang det en dag et stort ark på bad-døra med ledi(g) og optat(t).. 


Loveletter for his littleBrother 


And one for me


Jeg sjarmeres!! (I senk..) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...