Nyeste

25 mai 2014

Drømmeplassen

Ååh! Jeg er så forelska at jeg med vondt i magen leverer min første lottokupong på lørdag! Drømmehuset er lagt ut for salg. I alle fall drømmeplassen. Jeg har alltid kikka på dette huset da jeg har kjørt forbi og tenkt at det er en innmari fin plass. 
Det er flom i Trysil og i morres skulle vi ut på en "nysgjerrig-og-vil-kikke-bil-tur". Jeg sa at vi måtte ta en tur oppover langs andre siden av elva for å se også. Mannen var egentlig ikke interessert, men jeg fikk viljen min og da vi passerte denne vakre plassen sto "TIL SALGS" skiltet i oppkjørselen. Herremin! Vondt i magen og jeg fikk mannen til å snu bilen. 


FySøren! Det er så fint! 
Og inne på annonsen finner jeg at det følger både skog, ei sæter og til og med ei øy i Trysilelva med eiendommen. 

Bilde fra sæterstua.. Nååh! 

Jeg er så forelska! 
Gjett om jeg skal ringe megler å høre om å få komme å se på stedet og huset. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...