Nyeste

27 juni 2014

Sandkasse

Da vi kjøpte huset for 5 år siden var 6 åringen bare 2 år og sandkassen mannen snekret da var i passe størrelse til en 2åring. Etter ett år hadde den i tillegg nesten grodd igjen av gress siden vi ikke hadde vett på å legge riktig dekke i bunnen. 
Så kom lillebroren og da ble vi enige om at vi like greit kunne lage ny sandkasse. 
Det gjorde mannen tidlig i fjor, men sand i kassa ble det først i dag! Ting tar tid, men da man først handler skjer ting av og til også ganske fort. 
Nesten 1 kubikk med sand ble hentet bare 2 km unna. Vi er jo nesten nabo med grustaket! 


Og som vanlig er det fint da ungene kan få være med å se "jobben bak".. Spennende å se hjullasteren tømme sand i hengeren. 


Gutta viste ordentlig arbeidslyst og kraft da sanda skulle fra henger til kasse. 
To hengerlass og godt team arbeid! 
Ble igrunn en god treningsøkt for meg også. Jeg hadde nok litt høye tanker om meg selv da jeg foreslo å helle sanda rett fra henger til en presenning og løfte den rett til sandkassa.. 1/2 tonn! (Men det viste ikke jeg da!) 



Fornøyde Kids! (Er fornøyde voksne) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...