Nyeste

23 juni 2014

Topptur dilla

I år, igjen!
Det er skrevet om toppturene her tidligere. I alle fall sist i fjor.
Kort oppsummert er det et 'mange-år-gammelt' initiativ fra kommunen for å få folk ut
og i fysisk aktivitet. 10 topper, og trekning av premier for de som går alle. 
I fjor gikk jeg alle for første gang, og noen av de gikk jeg flere ganger. 
Det er målet for i år også. Jeg har satt meg et mål om å bestige den ene toppen minimum
15 ganger, i tillegg til de alle de andre. 

Turene er stort sett barnevennlige, men noen kan bli litt lange for mine små. 
3 åringen får henge med på de under 4 km og 6 åringen kan bli med på de som er noe lenger.
Best trim for meg blir det selvsagt ved å gå alene eller sammen med andre store. Smil
Men for oss er det "viktig" at ungene er med ut på det de kan (og vil) og blir glade i tur og natur,
og derfor er fri-søndager en fin dag for felles tur for alle sammen.  
Idag gikk vi alle fire på den mest barnevennlige turen av de ti, til Lundkvassberget. Ca. 650 moh. 


Fin tur i altslags vær, faktisk alt fra vind og sol til regn og haggel i løpet av 3,4 km.
13 grader og 21 juni, brr! I skrivende stund innser jeg at jeg hadde akkurat det samme på meg
da jeg var ute å jogget i februar..
Bare de mange varmegradene kommer tilbake til fellesferien er det OK for meg. Tvi tvi

Ha en flott ny uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...