Nyeste

14 juni 2014

Jeg sto!

Jeg klarte medikament regning eksamen. På første forsøk! 
Helt utrolig. Jeg skrev jo dette innlegget i forrige uke, midt i frustrasjonen. Men så løste jeg sikkert 1000 matte oppgaver innen medikamenter (såklart) uka før eksamen og tydeligvis lærte jeg masse av det. Mengdetrening er tingen! Som med så mye annet. Smil


Eksamen var onsdag, og "gitt-opp-følelsen" var erstattet med et bitte-bitte lite håp da vi reiste nedover. 
Dette er en test der alt må være rett. Både utregning og svaret. Regner man feil i det virkelige liv kan jo følgene være katastrofale. På liv og død..
Kalkulator ble utdelt, kandidatnummer registrert og oppgavene utdelt.
Vi fikk 3 timer på oss, men etter 45-50 minutter leverte jeg. Det var lange timer å sitte på skolen å vente på neste forelesning og at fasiten skulle bli lagt ut 3 timer etter. Fasiten kom, og utrolig nok stemte alle mine svar med de svarene. Likevel klarte jeg ikke tro på at jeg skulle bestå. Derfor kom det største gledes-ropet først i går da sensur var klar og jeg så "bestått" svart på hvitt. 

 
Da ble det belønningsgave til meg selv fra meg selv. Hurra! 

(Og forresten er medikament regning litt moro da man har knukket koden..!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...