Nyeste

26 juli 2014

Tangle teezer


På tax free'n på båten til Åland fant jeg endelig denne. Hårbørsten som visstnok ikke skal skade håret, og som kan brukes på vått og tørt hår ( uten å skade). 
Den skal i følge reklamen gre opp floker uten smerte og ble kåret til det beste produktet for hår for noen år siden. 




Jeg er  fornøyd! Smertefri greing av floker og jeg er til vanlig veldig hårsår. 
Et godt kjøp! Jeg har alltid floker og et helt umulig hår egentlig.
Slitt og fælt og jeg er alt for dårlig til å ta vare på det med hårkurer og regelmessige/hyppige frisør besøk.. Burde skjerpe meg, men da det kommer til hår er jeg fryktelig lite kreativ. Det henger i hestehale nesten hele tiden og blir derfor slitt og flokette der strikken sitter. 

Men denne har jeg troa på! 
Prisen: 12 euro som skulle tilsi ca 100 NOK. Sikkert litt dyrere i norske butikker. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...