Nyeste

19 august 2014

Middag uke 34


Hverdagen er i gang igjen og de ukentlige middagslistene som har sklidd ut i sommer skal definitivt tilbakeføres.
På søndagskvelden skrev jeg derfor liste for den kommende uka som vi allerede har rukket å starte på. 

Mandag 
Tex mex kyllingklubber (ferdige fra Rema 1000) servert med grønn salat og kokt ris til gutta. 

Tirsdag
Hjemmelaget fiskegrateng.
(torsk og grønnsaker)
Kokte poteter og macaroni til gutta.

Onsdag
Jeg til Elverum på skola, så fritt fram for gutta. Smil
Pannekaker, spaghetti, pølsemuffins eller tomatsuppe med macaroni ?? 

Torsdag
Fiskekaker, raspet gulrot og kokte poteter. 
Jeg: stekt laks og blomkålmos.

Fredag
Taco

Lørdag
Hjemmelaget LK pizza  med bunn fra funksjonell mat. 
Hjemmelaget pizza til gutta. 
Eller kyllingvinger (til alle)

Søndag
Hjemmelaget biff stroganoff, servert med salat. Kokt ris til gutta. 


Middagslister er supersmart! 
Det som er nesten det beste med det er at vi får brukt av maten vi har i fryseren. 
Jeg er nemlig innmari god på å handle på tilbud og sprengfylle fryseren. Derimot var jeg (og vi) ikke like gode på å ta opp maten fra fryseren og planlegge middager av den. 
Det fungerer mange ganger bedre da vi har middagslister! 



Bilder av dagens middag; fiskegrateng! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...