Nyeste

15 august 2014

Nytt stæsj til praksisperiodene

Jeg har fått pakke i posten fra colorcare! 
Klar til skolestart og første praksis på sykehjemmet. (Grugleder meg!)



Søsterur har jeg ønska meg lenge, også lenge før jeg begynte å studere igjen. 
Men siden jeg ikke har hatt et reelt behov for det i tidligere jobb har jeg aldri tillatt meg å kjøpe det. 
Men nå! Nå skal jeg ut i praksis og hvem vet? Kanskje jeg skal telle puls og sånn på ordentlig. - Da er det kjekt å ha!


Verdens søteste pins! 
Kule penner og fint navneskilt. Flott! 

Da mangler jeg å lese noen kapitler, repetere litt og så er jeg klar for skolestart igjen (etter en fin og varm sommer). 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...