Nyeste

11 august 2014

Sommer-kjøkken

Jeg forelska meg i den herlige turkis/blå/grønne fargen i fjor sommer da jeg var innom Ikea og det var fullt av den der. Noe ble med hjem og havnet blant interiøret og stilen på kontoret. Men siden jeg er elendig til å bruke kontor-rommet har jeg ikke rukket å bli "mett" av fargen..

I vår fikk også Nille inn mye fint i samme farge og jeg kjøpte litt til. 
Likevel fikk jeg ikke fargen inn i interiøret før sommerferien min startet. Litt treig og litt redd for uvante farger i et rom vi bruker så mye. (Tåpelig, i know) 











Men da fargen er på plass og jeg har rukket å venne meg til den, synes jeg det ble ganske så koselig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...