Nyeste

04 oktober 2014

Kari traa ull

Jeg elsker ull. Ull er gull!
Både for unga og for meg. Det er noe jeg lærte fort av å ha mange timer og lange dager ute på vinterstid da jeg jobba i barnehagen. Men ull er gull hele året rundt og av alt ullundertøy jeg har er jeg definitivt mest fornøyd med "rose" serien til Kari Traa. Mykt, varmt og innmari fint. Jeg har bare ett sett, men høyt på ønskelista står flere. 
Genseren er mest brukt for den bruker jeg hele året, mens stilongsen naturlig nok hører best til vinteren. 



Det siste døgnet har jeg googlet opp og ned etter gode tilbud og settet eller trøya jeg liker aller best. Det er jo så mange fine farger å velge mellom og jeg er helt håpløs da det kommer til å velge. 
I dag var vi i Sverige og jeg prøvde det blå settet da det er det og det turkise jeg ser for meg å antagelig ende opp med, (men så finnes det jo i rosa å.. Hm!) 






Elle melle! 

God lørdagskveld ❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...