Nyeste

28 oktober 2014

Søstrene Grene




Nye ting fra Søstrene Grene! 
Må innrømme at det er noen uker siden jeg kjøpte det, og at det bare har ligget i posen siden. Alt bortsett fra sjokoladen såklart. Den er fra Cavalier, sukkerfri og jeg spiste sikkert begge rett etter at jeg tok bilde (3-4 uker siden, men de er i alle fall av det faste sortimentet hos Søstrene Grene) 
Masse sjørøver-stæsj hadde de også og jeg hamstret en god del da jeg ikke ser for meg at den siste sjørøver-bursdagen er feiret her i huset enda.. Kjekt å ha! 

Masse fint i de butikkene nå! 
Lysestakene har kommet på lysfatet på stuebordet og de ble så fine så..! 



Tror ikke jeg tar i hvis jeg sier at det går 200 telys her i løpet av oktober/november. Høst er telys! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...