Nyeste

28 oktober 2014

Snart jul!

Jeg gleder meg! Jeg elsker jula og alt som hører med, til og med julestresset (til en viss grad i alle fall)
Vasking, pynting, baking, julemusikk og best av alt å pakke inn alle gavene, smil






 

Hurra meg rundt! Det er ikke lenge til heller.. Faktisk er jeg allerede ganske stressa, men det mest på grunn av alt studiearbeidet med mappe eksamen som selvsagt skal gjøres midt oppi alle andre juleforberedelser! 

På mandag hadde jeg forberedt hjemme-studiedag, men allerede 10 minutter etter start kom julestresset over meg og årets "to do before christmas" liste ble påbegynt. Det er flott med god oversikt! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...