Nyeste

29 november 2014

Advent og julevask

I helga har jeg helt fri(!) og det er julevask av kjøkken og siste innspurt av stua som står på planen. 
Den siste uka og de neste 4 har en egen plan. Som det listemenneske jeg er  jeg ha en liste nå som man går inn i den hektiske desember-måned! Mange planer, mye å gjøre og ordne og det sammen med mye jobb og en krevende mappeeksamen på studiefronten.
Like pussig hvert år at måneden skal bli så travel da jeg vet hva som skal gjøres lenge før vi starter på den.. Men det har jo selvsagt sammenheng med at jeg vil ha alt "ferskest" mulig før julaften. 
Litt av kosen er jo at kaker er nybakt og huset lukter grønnsåpe! Syns jeg. 


Ikveld tar jeg litt fri og koser meg med "skomakergata" på gammel VHS og mine to små. Mannen er på studie-seminar i hovedstaden (og en liten tur på Ikea for meg) i helga. 
Kjempe koselig med den gamle julekalenderen på skjermen. Men da jeg ser den nå skjønner jo en liten del av meg at NRK velger å ikke sende den mer. 
Den er skikkelig gammel (smil)! 
Dagens unger vil jo ikke kjenne seg igjen i det hele tatt, - men tiltross for det sitter da mine små å følger spent med. En så lenge. 

God lørdagskveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...