Nyeste

04 desember 2014

stjerne-fint! (DIY)

I love stars!
Og de fleste har jo fått med seg at stjerner er 'in' i interiøret for tiden også. Ekstra lett å få litt dilla da det er fine ting med stjerner på overalt.

Jeg har lenge ønska meg en stor stjerne som kan stå inntil en vegg, bare for pynt.
I dag ble jeg overrasket med en. Mannen har snekret sammen, og det akkurat etter ønskene jeg hintet om for lenge-lenge siden. Lekkert!
Jeg var raskt framme med malekosten og den drivved-fargede interiørbeisen. Så raskt at jeg ikke tenkte på 'før'-bilde.




Jeg tror det blir bra! 
Advent og stjerne, ganske flott! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...