Nyeste

09 desember 2014

Juleønsker

Det nærmer seg jul!
Familien har etter forespørsel fått våre ønskelister for flere uker siden, og vi har fått deres.
Jeg er såvidt i gang med juleshoppingen, men har fortsatt det meste igjen. Jeg gleder meg, siden juleshopping i julepyntede butikker er en favoritt hver førjuls-tid.
Antagelig også derfor jeg aldri gjør som jeg mener, å begynner med juleshoppingen allerede i januar, istedet for å spare alt til den travleste måneden.
Jeg kjøper bittelitt igjennom hele året, men det er sikkert 90% som blir igjen til desember.
I år er jeg ganske stressa for julegavene og det kan jeg ikke huske at jeg har vært før. Selvom noe alltid gjenstår til de siste dagene før julaften, er de i alle fall i boks til lillejulaften. I år har jeg egentlig ingen dag det passer seg å reise på handling.. Jeg mangler fortsatt julevasken i halve huset, ferdigstille en mappe-eksamens oppgave før den 18 og i tillegg ser det ut som om vi har begynt å "pusse opp" gangen og selvsagt vil jeg ha den klar før ferien da!

I år er ikke listen min like lang som den pleier å være. Men som vanlig er det ikke vanskelig å komme på ting jeg ønsker meg eller trenger.


* Fingervotter til å bruke da jeg løper og som også kan brukes på touch-skjermen på telefonen
* Vinterløpesko med pigger nok til at jeg føler meg trygg på riksveien jeg har tilgjengelig
 * Hodelykt med veldig-veldig bra lys så også jeg kan tørre å bevege meg utendørs på kveldstid 
* Kari traa pannebånd, lilla eller turkis og fra rose serien


* 6 og 8 kg kettlebell



* Det som står høyest på lista i år er dugnadshjelp! Drømmen er å få ferdigstilt huset utendørs til våren. Det er stort sett maling som gjenstår og det er mye sånn "fin" maling av vindus-utforinger osv. som jeg tydeligvis ikke får gjort helt ferdig uten hjelp
* Kari traa strikket pannebånd i turkis
* Fotoalbum fra Europris (mange!!) 
* Grått eller hvitt teppe med stjerne på, stort og/eller lite


*Kristine Weber's nyeste kokebok



* Statoil koppen for 2015
*Eskimo omega 3
* Volum mascara Loreal x 5
* Form til å lage omelett i microbølgeovn


* Kari Traa sjølvsagt superundertøy og forøvrig alt annet av treningsklær 
og undertøy designet av denne dama.. (Love the colors!)



* Nest-høyest på ønskelista står vaffeljern til å bruke på bål
Vi er en tur-glad familie og det hadde vært genialt med vafler på bål i stedet for pølser..!
Smaker sikkert mange ganger bedre utendørs også. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...