Nyeste

24 desember 2014

Nå er det jul!

Hele huset er vasket fra gulv til tak, kaker er bakt, pakker innkjøpt, pakket og levert, huset er pyntet og ordentlig juletre innkjøpt og pyntet. 
Lukta av grønnsåpe og grantre, mm! 


Hvert år har hver sin juletre-historie hos oss. I år var vi faktisk nesten (med strek under) på vei til å kjøpe plast tre! Rett og slett fordi det er veldig enkelt og mange av de kunstige trærne har begynt å bli ganske fine. Vi var til og med på ulike møbel-forretninger å kikket, men vi endte med å kjøpe et ordentlig grantre på plantasjen. Gudskjelov! Da jeg får treet inn i stua og kjenner lukta, det er jo da det blir jul! 
Det har vært en hektisk desember med mappeeksamen i tillegg til alle juleforberedelsene, og sånn sett ble det "tillatt" å kjøpe tre i stedet for å finne og hugge det selv slik vi har gjort de siste årene. 

Nå har jeg sittet under dyna, mellom mine to små i sofa-hjørnet i to timer og sett på varierende barneTV. 
Nå har de akkurat forsvunnet med hver sin kalendergave og jeg sitter igjen alene med Askepott og kaffekoppen. 



Etter på blir det julegudstjeneste før vi reiser på Smestad gård og feirer jul hos storesøstra mi sammen med resten av familien. 

Jeg vil ønske dere alle en god, fredfull, rolig og koselig julehelg! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...