Nyeste

26 desember 2014

JUL

Det er så mye jeg elsker med jula! 
For det første er det egentlig forberedelsene. Selv om tida er stressende og hektisk, så er den alltid sjarmerende, forventningsfull og også koselig. Jeg styrer mye til jul, antagelig for mye, men for meg er en del av julefølelsen også å vite at huset er rent fra gulv til tak, hjemmelagde gaver, shopping i desember (og stress, smil).







Julekvelden kom og jeg var helt klar for den tidlig på dagen lillejulaften. Først da var huset, pakker, kaker og alt ellers klart. Jeg håper jeg har lært, at i alle fall bilder skal fremkalles før og juleverksted skal gjennomføres helst i november neste år. Pakker skal jeg også være tidligere ute med.. (klarer det nok ikke, men..) I år var jeg treig med det meste og det er jo helt unødvendig! 

Vi hadde en hyggelig julekveld hos søstra mi med mye god mat og et pakkehav vi brukte altfor lang tid på. Det blir egentlig bare kaos til slutt.. I alle fall blir det slutt på det som er koselig da en og en åpner om gangen, da det i stedet går over til null oversikt! Jeg liker jo å følge med på hva ungene åpner og ansiktsuttykkene deres er jo noe av det mest magiske med jula.. 
Første dag jul er egentlig en hellig hjemmedag for meg, men i år ble det jobb på meg og det samme blir det i kveld. Så skal jeg ha fire dager med fri og det skal bli fire dager vi skal bruke godt! Aktiviteter, nye gaver, film, trim og samvær med mer av familien.

God jul videre! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...