Nyeste

29 desember 2014

Barnas julegaver (og mine)

Nå har ungene kost seg med nye ting i tre dager og fortsatt har de noen esker som ikke er åpnet enda. Vi prøver hvert år å dra det ut over flere dager (I alle fall er det praktisk nå da det er for kaldt for lengre økter utendørs). Det går som regel også fint uten mye mas da de leker godt og lenge med de nye tingene ettersom de åpner dem. 
Som vanlig knipser jeg første juledag bilder av ungene og gavene de har fått. Bildene får plass i barnas baby-bøker (som jeg har skjønt blir baby og "barndoms" bøker, i stedet for bare baby) 


7 åringen fikk mye klær, bilbane, Emiglio robot, DVD filmer, mye Lego, penger, aktivitetsbøker, godteri, håndkle, turneringer, dusjsåper og en akemadrass som ble stående ute selv om bilde skulle knipses. 


4 åringen fikk også mye klær, duplo, Lego juniors, dusjsåpe, håndkle, DVD filmer, penger, godteri, perler til å lage smykker (ja, han elsker sånne tålmodighets-hobbyting!), småperler og perlebrett, en liten og en stor spiderman figur, spiderman bil, batman bil, batman figur, emiglio robot og aktivitet/klistremerke bøker.


Jeg var også heldig å fikk mange fine gaver! Fotoalbum, Kari traa sjølsagt superundertøy, Kari traa løpejakke, forbruksting som dusjsåper, shampo/balsam, mascara, sminkefjerningsservietter, telys, sjokolade.. Baderomsvekt, lysestaker, laken, lchf kokebøker, Kristine Weber's kokebok, termos, ullsokker, Marius-pannebånd strikket av søstra mi, penger, hits for Kids cd (smil), fest-veske og "touch" fingervotter. 


Så heldige vi er! 

Minstemann har streptokokker og begynte på penicillin lillejulaften. Han begynner smått å bli litt bedre, men nå har også 7 åringen fått feber og en fryktelig plagsom hoste som selv ikke Ventoline fungerer på. 
Jeg har et veldig godt immunforsvar og er heldig også da det kommer til sykdom. Men med mine enorme hals-mandler venter jeg litt på streptokokker og forkjølelse jeg også. Krysser likevel fingre og tær og håper jeg slipper unna sykdom. 

Håper dere holder dere friske tiltross for et kaldt Norge for tiden. Her har det vært mellom 20-27 minusgrader så langt i julen.. Litt kjedelig igrunn! 
Jeg ønsker dere fortsatt god jul! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...