Nyeste

21 august 2015

Sommer, sol og varme!

Mmmm! Det er jo noe av det beste jeg vet. Tror jeg kunne ligget rett ut i sola i ukesvis hvis jeg fikk bittesmå avbrekk. Tålmodigheten er ikke helt den samme som før, men jeg liker det skikkelig! 
Jeg har ventet på sola og varmen siden tidlig i mai, men konkluderte for lenge siden med at sommeren-2015 var elendig. 

Nå runder vi ei uke med fantastisk vær og jeg er jo derfor ved veldig godt humør om dagen. Herlig! ☀️ 
Om få dager reiser vi også på årets syden-tur og jeg gleder meg stort. 
Reisen ble bestilt i januar fordi det for første gang ikke lot seg gjennomføre å reise i april/mai/juni slik vi bruker fordi jeg var i praksis på Hamar. 
Aldri tidligere har jeg bestilt reise i så god tid.. Så nå har vi ventet i en evighet! 
Jeg gleder meg til god mat, mer sol og masse bading (for det blir det ihvertfall ikke noe av her..!) Men nesten mest av alt gleder jeg meg til gruppetrening! Jeg digger det, og fordi Spenst her for lengst sluttet med det er det jo lurt å velge hoteller som tilbyr det da man skal på tur! 

Sunwing er greia! Smil. Det har det vært de siste årene og så lenge ungene fortsetter å legge sin elsk på konseptet med Lollo og Bernie, minidisko osv. fortsetter vi nok å velge blant disse hotellene noen år til. 
Uansett, det blir step/styrke, core, crosstraining, yoga og 'fast, fit & fabulous'! Det blir nok ganske awesome. 



Eneste minus; jeg klarer ikke å skikkelig komme i gang med det nye skoleåret og siden sola kom hit og lyset på pc'en i sola blir så dårlig.. - må jeg bruke noen kvelder på hotellet til studier (blæ!) 
Ny mappe-oppgave/eksamen er nemlig i gang! 
Bare jeg kommer ordentlig i gang så.. Da blir det bra, smil

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...