Nyeste

29 august 2015

Tenerife!



Vi er på ferie og vi koser oss veldig. Vi nyter hver eneste dag selvom til og med 'sol og varme'- glade meg synes det er litt i varmeste laget.. Base-temperatur på 26-31 grader + sola i tillegg! Gudskjelov for basseng (med 30 grader, smil!) for den vanlige kanariske-atlanterhavs-vinden uteblir også..! Savner den. 


Jakker hadde jeg klokskap nok til ikke å ta med, men de 6 buksene kunne jeg ha lagt igjen hjemme for det blir ikke bruk for dem. Selv ikke den natta vi reiser hjem..
Vi er med andre ord heldige med været. Selvsagt! Det er vel nesten garantert da man reiser i denne måneden. 

Jeg nyter dagene! Og spesielt nyter jeg av en av de beste lydene jeg vet; unger som leker i bassengene, latter, vann-plask og mennesker som snakker og ler. Hele den blandingen av lyder er virkelig kos for øra. En lyd som gjør at jeg flere ganger tenker "herregud, så godt vi har det!" Jeg er så takknemlig! 
Jeg setter veldig stor pris på den årlige syden-reisen vår, og det like mye i år selvom ting er litt annerledes. Vi har det veldig bra sammen på tur likevel, og det vet jeg at barna også setter stor pris på. 


Sunwing er sunwing, og det er mange grunner til at vi har lagt vår elsk på disse hotellene. Jeg anbefaler de for alle med barn (og de uten som tåler barnlige lyder) på det varmeste. Tilbudet er bredt og veldig innholdsrikt! 


Vi er halvveis og de siste dagene skal fylles med det samme som de forrige. Soling, bading, gode samtaler, mye latter, underholdning, by-vandring, deilig mat, trening og latskap.. 
(Klisje, men sånn er det da man har det så fint..!) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...