Nyeste

17 september 2015

5 år

17 september 2010 parkerte vi på sykehuset kl. 10.01 (i følge parkeringsbilletten) og akkurat på minuttet en time senere 11.01 kom lillebror til vår verden. Jeg skjønner ikke helt at det allerede er 5 år siden. Jeg husker det jo som om det var for to uker siden..


Disse bursdagene altså, absolutt de årlige dagene mamma-hodet mitt tenker mest. Tror jeg i hvertfall. 
13 ganger(!) har jeg fått være mamma på mine barns bursdager og på alle sammen har jeg mimret like mye. Tida går alt for fort, ett velkjent fakta. 
Jeg er så ubeskrivelig takknemlig for ungene mine! To friske, herlige gutter. 


Som vanlig var vekkeklokken stilt til alarm tidlig i dag. En fin tradisjon som jeg setter stor pris på. Med brett med lys, kake, drikke, flagg og pakker og morgenkåpa på, listet vi oss opp til soveromsdøra hans. Bursdagssang etterfulgt av nesten en times hygge med gave-åpning og kakespising i senga. 


Gratulerer med dagen fine, blide, sjarmtroll! 5 år, men fortsatt min lille bebis 💙 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...