Nyeste

31 desember 2015

Nytt år og nye muligheter (såklart!)

Ved midnatt tilbakelegger jeg ett år som ikke ble slik som jeg hadde sett for meg. Det har vært et år som har overrasket på godt og på vondt. Men blitt både innholdsrikt og ganske fint likevel! 2015 startet vanskelig med samlivsbrudd og en helt ny hverdag for alle fire. En ny tilværelse som var sår og vanskelig for flere enn bare oss (sukk!). Jeg har virkelig fått kjent på følelsesspekteret dette året, men jeg er utrolig takknemlig og glad for å ha kommet så bra igjennom det. Takknemlig for alle som har stilt opp, med både samtaler, barnepass og annet. Glad for at jeg og barnas far, min 'mann' gjennom veldig mange år fortsatt er veldig gode venner og samarbeider på beste måte for hverandres og barnas skyld. Glad for at jeg går inn i siste år som student, glad for jobben(e) mine, vennene, familien, hjemmet og at barna mine er glade og friske. Jeg er også glad for å ha fått møtt en herlig gutt som jeg gleder meg til å oppleve mye sammen med i 2016, hjerte! Jeg er spent på det nye året. Jeg gruver meg og jeg gleder meg. Til høsten skal jeg skrive bachelor! Jeg skal bli ferdig sykepleier (helt vilt!). Men før jeg når dit skal jeg igjennom to praksisperioder til, psykologi eksamen, prosjektpraksis og folkehelse eksamen. 



(Trysilfjellet fra to ulike steder) 

Jeg vil ønske alle lesere, følgere, venner, familie og bekjente et godt nytt år i 2016! Det er så mye trist rundt oss, her og ellers i verden at jeg vil minne alle på å være glade for det vi kan, og å vise at vi setter pris på menneskene vi har i livene våre. Enten vi møter dem daglig eller årlig. Det er dem sammen med opplevelser (minner) som gir oss rikdom! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...