Nyeste

31 desember 2015

Julegaver

Vi har vært heldige i år også! 
Vi er takknemlige for ei fin og koselig jul så langt. En fin julekveld med familien, kjempe god mat (mmm!) og kjempe fine gaver til både ungene og meg. Vi var 12 personer rundt bordet og på stua rundt treet da gavene skulle åpnes. Som vanlig starter det rolig og kontrollert med en og en, også sklir det ut og blir et kaos mot slutten. Det skjer hvert år.. Like normalt som at jeg hver første juledag siden 8 åringen kom til verden har knipset bilder av ungene og alle gavene de fikk. Fint å ha i mimreboka til de blir større! 



8 åringen fikk flere esker med lego, fra favorittene Ninjago og minecraft. Ishockey spill og elektronisk dart (på deling med lillebroren), klær, penger, blader, brettspill, ulltøy, klokke, skihopper, godteri, twintip slalomski og støvler, spionsett, bøker, IQ tester (som vi har brynet oss på hele jula..) og noen flaks lodd (uten gevinst). 



5 åringen fikk akebrett, lego, klær, penger, voksen dyne og pute, sengesett/laken, tegnesaker, maling og Aktivitetshefter, sjørøverskip, spikkekniv, ulltøy, DVD filmer, jr. monopol, perlebrett, klokke, koseteppe, skihopper og flakslodd (med litt gevinst)


Mamsen var også heldig og fikk mye fint og trengende, smil
Utedress, smoothie-blender, penger, kettelbell, ullgenser, sminke/hudpleie, teppe, duker, langrennski, vin, telys, sokker og pysj, fargeleggingsbok, te/kaffe, fotoalbum, pynteting, votter osv.!


Jeg kjenner at jeg gleder meg til hverdag. Mer og mer for hver dag som går. 
Det er kjempe koselig med lange, sene, innholdsrike frokoster rundt stuebordet(!), late timer på sofaen med filmer og TV, masse bok/blad lesing, brettspilling, mat og kaker og aller best; tid sammen. 
På den andre siden blir jeg dag-vill, lat og uggen. Det blir for mye av det gode! 
Starten på det nye året har jeg sørget for at blir hard og vanskelig (i forhold til kost/søtsug), men av erfaring vet jeg at det tar noen dager-uker så blir det lettere igjen og jeg fylles med ny energi.(Kosthold har SÅ mye å si i forhold til overskudd!) Jeg er inne i en veldig god treningsperiode og bortsett fra noen endringer i prioriteringer fortsetter jeg mitt eget opplegg inn i det nye året. 

God jul fortsatt! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...