Nyeste

23 februar 2011

Nok en innholdsrik dag og et mørkt hus

Jeg lå med spysjuka natt til mandag og var potte utslått hele dagen. Misliker masse!!
Gudskjelov ble den ikke langvarig. Man blir jo så forferdelig sliten. Den tar til og med all energien fra vår viltre Embrick, og det skal jo mye til før han sees på som sjuk.

Men frisk som en fisk kom det en ny dag i går, og en i dag.
Igår var en dag uten særlig innhold, men i dag var "hverdagen" i gang igjen.
Trening på morran, og rett hjem og i dusjen - klar til barseltreff hos Kari.
Kjempe koselig som alltid. Vi er en gjeng med virkelig herlige unger (såklart)!
Gleder meg allerede til neste treff om 14 dager.
Så kl 18 var det klart for zumba med Caroline og Marianne igjen. Merka at jeg har vært sjuk for det var mer heavy igjen i dag,
Men gøtt før skrøtten var det uansett!

Kom hjem til en Embrick som la ut i det vide og det brede om alarmen og lyset som hadde blinka i hele huset. Tom arne bekreftet, lyset hadde blinket flere ganger i alle rom, men trodde panelovnen i gangen oppe hadde skylda (ikke spør meg hvorfor)..
Men 1 time etterpå skjedde det igjen, og det blinka skikkelig, lyset i lampene var fra svakt til kjempe sterkt og ble borte og kom igjen. Mange ganger. Knitret i pærer.
Tom Arne løp til sikringskapet der det knitret og prøvde å slå av og på alle sikringene.
Fortsatte bare sånn så jeg beordret han til å slå av hoved sikringen, skummelt var det iallefall.
Er det spøkelser eller tar huset snart fyr? =O Freaky!

Uansett ringte vi eidsiva og det er en mann på vei, håper han finner ut av hva det er.
Skummelt.. Vi har jo nytt elektrisk anlegg (iallefall i 80% av huset).. Pussig!
Har plassert Embrick i 2 etasjen sammen med oss for natta, tryggest sånn.

Men da byr kvelden på ekstra romantikk med masse levende lys.

Håper på litt mildere vær i morgen. Embrick fikk nytt akebrett i dag og hadde jo vært fint med vær til å være ute i slik at vi fikk prøvd det. Ufo akebrett.
Har et sånt fra mine unge dager liggende på loftet hos mamma også, som jeg må få henta snart. Kjempe moro! I en riktig akebakke såklart, så det snurrer som det skal.

God natt alle mann<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...