Nyeste

24 mars 2011

Trysil flis og malersenter

Ah! For en fantastisk butikk det er. MelikeVERYmuch!

'

Jeg blir helt "i min egen verden" da jeg går der. Det er så mye fint i interiør avdelingen. Jeg blir helt "sjuk"- vil ha!
Møbler, servise, lys, masse skilt, lamper, kroker, hyller, bilder og masse shabbychic/antikk look småvarer. Skummelt-skummelt hvis man har lite i pengpungen. Tør å påstå at alle finner noe de liker her.
For min del kan jeg ikke gå inn uten å få med meg ett eller annet hjem.



Store gør-fine evighetskalendere. Definitivt på min "må ha liste".


En stoooooor mengde skilt. Må finnes minst 50 ulike i butikken.


Tenk på dette kjære blogg-lesere! Så fine tekster atte..


Melkespann og så videre!


Da jeg var innom butikken på mandag måtte jeg bare ha med meg disse



Family - all because two people fell in love
og
Home - May this home be filled with love & laughter

Fine ja? Helt min smak.


Til min flaks fant jeg også denne søte hylla på tilbud på Nille


Så rammen har fått plass på den, like this



Trysil Flis og Malersenter finner du selvsagt i Trysil!
http://www.tfm.as/. og på facebook..










2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin hylle!!! Også Nille a gitt ;)
    Skal på tur til Trysil om 2 uker...da må jeg prøve å ta turen innom :) Takk for tipset ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Så moro at du vil ta turen innom fordi du leste om butikken i bloggen min. Det er bra. Kan love at du finner noe du liker der.
    Takk for kommentaren din.
    Klem Minde

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...