Nyeste

30 mars 2011

Tulipaner og date night

Jeg er så glad i tulipaner! Må vise dere de fine tulipanene jeg har på bordet nå.

Flotte ja?



Jeg kan lett hvile øya på disse - eller blomster generelt.
Også piffer "ferske" blomster opp veldig i heimen synes jeg!

Jeg og min kjære hadde en veldig koselig kjæreste-kveld i går.
Leide film og lagde biff - så film og spiste bittelitt godis. Det smakte - selv på en tirsdag.


MmM! Surt hockey pulver er yammi. Tom Arne synes det er barne godteri - og lurte på om jeg ville sitte slik å slikke i meg surt hockey pulver da jeg var over 40 også.. Selvsagt! Hvis smaken er den samme ;)

En herlig kveld med den beste

I dag kom han med frokost på senga til meg! Det satte jeg kjempe stor pris på. Ikke rart jeg elsker han <3

Alt i alt er det de små tingene i hverdagen som teller, og det er jo bevist at bare 6 sekunder med en god klem om dagen gjør godt for kropp og sjel. Så da er det bare å kose på.
Så husk alltid på menneskene rundt deg som betyr noe. En ekstra klem hver dag gjør så masse!
Så løp å gi en god bamseklem til din kjære og vis at du setter stor pris på han/hun :)

Klem fra meg

2 kommentarer:

  1. he he he. Å herregud, gleder meg til du skal feire 40års dagen din, vet hva vi skal kjøpe hvertfall.. Klarte ikke annet ennå le så tårene trillet av tanken

    SvarSlett
  2. Barnegodis er din mening også med andre ord? Haha!
    Får bare se teit ut, for jammen så gøtt det er:)

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...