Nyeste

01 april 2011

6 mnd og 15 dager

skulle Timian Oliver bli før den førsta tanna dukket opp.
Pleier å gjøre ryggøvelser på en sånn

(bilde funnet på iform.no)
Og da pleier jeg å sette Timian i bilsetet sitt på gulvet foran meg slik at han får seg en god latter hver gang jeg kommer bøyende nedover mot han (merkelig forklaring, men jah..)
Så i dag på spenst gjorde vi som vi bruker og da han begynte å le fikk jeg se tanna :)
Liten tannebiss, og 3 måneder tidligere ute enn storebror. For Embrick fikk ikke første tanna si før han var 9 måneder.
Ikke rart han har vært småsur i de siste dagene da, vært løs i magen, sovet dårlig og mindre tålmodig enn vanlig. Men det hjalp nok litt med Dentonox. Han er allerede mer seg selv igjen nå.
Ellers trente vi med terapi master'n idag også og Timian var med.
Styrketrening mens man henger i slynger..







I morres vekket jeg Tom Arne og sa " jeg skjønner ingenting jeg.. Har fått en sms i natt om at jeg har vunnet 20 000,- i den konkurransen" Han våknet brått da kan dere tro..
"Hæ?? Hvilken konkurranse?"
"Aprilsnar!"

Det var dagens beste og forsåvidt eneste.. Prøvde å få Embrick til å se ut vinduet på elgen som sto foran låven, men han viste ikke interesse en gang.
Den har mamma dratt for meg siden jeg var liten, men lenge siden jeg gikk på den nå. Men tydeligvis fortsatt like morsomt for ho.. =P

I morgen blir det Hallgeir Brenden skirenn på Embrick, blir spent. Han har gått 2 skirenn i fjor, og dette blir det første i år.

God helg til alle lesere;)
Kos dere og ta vare på hverandre
Klem Minde C.


2 kommentarer:

  1. Grattis med tanna snuppen.. Emil skal å på Hallgeirsprinten, så da ses vi i morgen også..
    Flik du er til å trene, jeg må skjerpe meg assa.
    God helg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Aha, så bra det er flere som skal. Embrick var ikke så ivrig på skirenn, men blir det nok da han hører det er noen han kjenner der.
    Du må bare finne deg en treningsform du liker, så går det veldig lett.
    God helg, sees i morra!
    Klem

    SvarSlett

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...