Nyeste

30 januar 2012

Borte bra, men hjemme best

Det er ett ordtak jeg alltid kan bruke.
Jeg er veldig glad i å være på farten, småturer og lengre turer.
Men ingenting er som hjemme.
Det er alltid godt å komme hjem igjen. Er du enig?

På fredag tok jeg en feriedag fra jobb og vi reiste til Mora (i Sverige)
på shopping og videre til Börlange på mer shopping og hotellovernatting.
Meningen var Aqua Nova - badeland på lørdag, men Timian ble
syk med 40 i feber da vi kom til Mora på fredag så han var
ganske slapp og trøtt hele helgen og badeland får vi derfor ta en 
annen gang.
Embrick og jeg fikk uansett tatt en liten dukkert i det lille bassenget på hotellet.
Moro for liten og moro for stor.(Men kaldt!)


Etter å ha fått tak i to viktige ingredienser til ett "nytt verk"
i Sverige i helgen har jeg kommet langt på et nytt prosjekt i kveld.
Gleder meg til å vise dere da det blir helt ferdig. smil!

Nå skal jeg finne senga og håper fortsatt at ingen omgangssyke skal
dukke opp i løpet av natta.
(Fælt så lenge denne redselen skal sitte i..)



God natt til dere, og god ny uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...