Nyeste

26 januar 2012

Over spisestuebordet


I over ett år nå har jeg hatt denne drivved-(planken/stokken)
hengende over spisestuebordet.
Jeg fant den på låven og falt for den med en gang.
Måtte jo kunne brukes til noe?



Drivved, med lys slynge snurret rundt og opphengt
 i gammel (litt rusten) kjetting.





Vakker!

Jeg er veldig fornøyd med denne.
Den gir ikke verdens beste lys, men
en koselig, lun og behagelig stemning blir det i alle fall.




Hvis ikke omgangssyken rammer meg i løpet av natten reiser vi 
i morgen på en liten hotell-weekend i Sverige ♥
Shoppe, badeland, god middag! smil lykke.


Ønsker alle som er innom ei god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...