Nyeste

31 januar 2012

Kom arbeidslyst og treng deg på

- her skal du motstand finne!
Det ordtaket har jeg etter mamma.
Husker det ble nevnt til tide da jeg var liten.

I dag er en slik dag - sofaen er best, og der jeg helst vil være.
Men jeg burde vært på badet og satt på en klesvask - eller to.


Det svømmer faktisk nesten over. Av den mørke vasken vel og merke..
Å sette på en klesvask og henge den opp er en grei jobb, men jeg 
må innrømme at å brette klærne og få de sortert i alle 4 skapene er
 kjempe kjedelig!
Må være den drøyeste husjobben..! 
I alle fall nest etter å stake opp ett tett toalett, noe min kjære måtte ta seg
til å gjøre i går etter at Timian hadde kastet en lekebil i do og noen spyla den ned.
Det så kjedeligere ut enn å rydde bort klesvask! smil
Men han fikk til da, så vi slapp heldigvis å ta i bruk utedassen.
 Flinke mannen ♥


Der fikk dere dermed se hvordan vi sorterer skittentøyet.
Antonius oppbevaring fra Ikea, inni garderobeskapet på badet.
Jeg elsker løsningen! 

Skal en dag få somlet meg til å lime på et lite bilde med fargene også.
Så kan til og med Embrick sortere skittentøyet sitt selv.
(for det hender seg faktisk at kurvene er tomme også - og 
da får han hjelp til å se hvor klærne med den fargen skal legges)



Pussochkram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...