Nyeste

21 januar 2012

Norges glass

Det er mange som har fått øynene opp for disse gamle, kjære glassene.
For min del kom interessen for snart 1 1/2 år siden da jeg
så bilde av ett slik glass med kubbelys oppi.

Ute i låven fantes mange glass som da ble tatt inn i varmen.




Og siden har jeg blitt ordentlig glad i disse glassene ♥
Jeg bruker selv glassene til vaser og oppbevaring.




Jeg har glass med telys, kubbelys og rustikk lys,
og jeg har glass med kjøkkenredskaper, bomulls pads og tennbriketter.




Da vi kjøpte det gamle småbruket vårt i 2009 overtok vi også
en låve med flere gamle potetkasser, 2 av dem fulle med Norgesglass.
Mange av glassene ble solgt, noen brukte jeg selv og borte ble de alle.
Takket være diverse loppis har jeg fått fylt opp lageret igjen.




Nå har jeg glass så det holder.
Ingenting blir fint hvis det blir for mye av det..!




Etter at julestjernene ble slukket i stuevinduene har jeg nå fått 
en ide om å få lagd vindus lamper av Norges glass.
Koselig med litt lys i vinduene ♥


Er du forbruker av Norges glass?
Hva bruker du dem til?



Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...