Nyeste

21 desember 2012

Juleferie!

På onsdag startet kjæresten juleferien, i går startet ungene ferie og
i ettermiddag var det endelig min tur til å si; Juleferie!!
Jeg har to sen vakter i juleferien ellers skal det bli mye tid til
lek, TV/filmer, lesing og kos med familien ♥ Sånn vi liker det!



For en gangs skyld er jeg i god rute til jul, eller julefeiringen, siden
det tross alt egentlig er jul allerede.. Eller?
Storvasken er tatt, kakene er bakt (takket være min kjære svigermor 
har vi 6 slag i år), juletreet er funnet og pyntet og da
mangler vi bare å vaske over gulv og overflater en gang til, handle,
levere gaver, noe klesvask og diverse små ting ellers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...