Nyeste

04 juli 2013

Et kapittel er avsluttet

FOR i dag hadde 5 åringen sin aller siste dag i barnehagen og 2 åringen sin
aller siste dag på småbarns avdeling. Rart for mor og far og jeg tror det er litt
rart for de små også. Timian insisterer fortsatt på at han skal bli med storebror
på skolen etter ferien og Embrick er fortvilet for at han ikke skal få se kjæresten
sin mer. Siden hun tydeligvis alltid blir hentet tidlig og derfor aldri vil befinne seg i
barnehagen da han skal være med oss å hente lillebror i barnehagen til høsten..!
Hun er nemlig ett år yngre og blir igjen i barnehagen i ett år til før de sees på skolen.
Jeg tror likevel ikke helt på at jeg står ansikt til ansikt med min førstefødte's første
kjærlighetssorg og velger derfor å tro at det går fort over..

En Timian som ikke vil bli tatt bilde av og en Embrick som gjerne lar seg
fotografere foran avdelingen sin for siste gang. 


Etter jobb og før jeg hentet barna hadde jeg og kollega Linda en avtale om topp tur!
Vi tok turen opp på Ulvsjøberget. Med utgangspunkt fra grenda Vestby i Trysil. 
En tur på ca. 5,2 km t/r og 854 moh. Det regnet og det var tåke så den vakre utsikten
uteble i dag. Fin tur med mye skravling til tross for tidvis tung pust.



I morgen har jeg fri og jeg og Embrick skal på legesenteret å sjekke D vitamin 
nivået. Så tror jeg det blir butikk salg og loppis og til slutt skal jeg begynne å vaske campingvogna.
Det nærmer seg ferie!

-Minde Caroline



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...