Nyeste

08 september 2013

Innkjøp til studiestart...

Skolestart er her og allerede noen dager etter at jeg takket ja til studieplassen i juli var jeg på shopping
til skolestart. Kladdebøker, ringpermer, penner, blyanter, lim, penal og matboks var noe av det
jeg fikk med meg denne dagen.
Alt jeg hadde gledet meg til å handle inn til 6 åringens første dag på skolen ble det jo ingenting
av siden både skolesekk, skrivesaker og gymtøy ikke var nødvendig i første klasse.
Da var det helt greit at jeg kunne handle til meg selv i stedet..! smil

Jeg trenger (tror jeg i alle fall..? Det er jo noen år siden jeg studerte sist)
* Plastmapper
* Ny blanko
* Nye tekstlinere
* Uniform
* Penne holder til uniformen
* En liten notisbok som jeg kan ha med i uniformen
* Navne skilt
* Stiftemaskin
* Ny hullmaskin
* Egen A-plan til bruk på skolen/skole relaterte notater
* Skilleark
* PostIt lapper
* Gode sko, hvite, brune eller svarte

Og i tillegg ønsker jeg meg en termo kopp. En som er søtere og finere enn statoilkoppen
jeg har fra før..

Er det noe jeg har glemt? Setter stor pris på alle tips.

(Oppdatert senere og streket ut alt jeg har fått tak i..)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...