Nyeste

10 desember 2013

Bare skryt..!!

Min lille 6 åring har blitt så stor etter at han ble skolegutt i høst.
På bare 7 skoledager i august ble han plutselig veldig stor, og nå
som det har gått ytterligere med mange uker siden da har han blitt enda
større. - Akkurat sånn virker det for mamma'n og pappa'n hans som er
veldig stolte av gutten sin og imponerte over opplegget for første klassen.
Han er jo vårt første skolebarn så vi hadde jo ingen erfaring med det fra tidligere.
6 åringen vår har lært veldig mye på veldig kort tid og i dag da jeg foreslo at det
var på tide å komme med ønsker til innkjøp til juleferien ville han være med å
skrive liste..

 
 
Herreminhatt! Jeg ble så imponert og stolt!
Best av alt er det jo at han synes det er så gøy selv og det er veldig moro å se
hvor stolt han er selv. Stas for liten og store.
 
Snaart jul og jeg gleder meg. Til tross for anatomi pugging hele jula.
Vi skal kjøpe julebrus og julegodteri og kose oss.
For første gang i mitt minne har jeg ikke drukket julebrus enda selv om kalenderen
viser nesten halvveis i desember. Vanligvis er det julebrus fra første dagen den
er i salg i oktober.. Nå har jeg rett og slett ikke følt verken lyst eller behov.
(Nå drikker jeg jo ingenting med kalorier..) 
Men jeg har tro på at lysta kommer sammen med julematen!
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...