Nyeste

26 februar 2014

Vinterferie

Noen dager med vinterferie er tilbakelagt for min del (og fortsetter noen dager til for andre familiemedlemmer). Vi har vært på hytta til min onkel og tante i selveste vinter paradiset av Trysil, nemlig i Bittermarka. 


I går var vi i Hamar på lekeland etter 6åringens 'aller høyeste ønske på jord' - ifølge han altså..
Neste gang vurderer jeg pulsbelte for jammen får vi store også forbrent noen kalorier der. 
3 timer og fortsatt måtte vi hale og dra i begge to for å få de med oss ut derfra.

                       
Jeg har overlevd McDonalds uten utskeielser og spist tidenes dårligste salat  for firegangeprisen av en deilig cheeseburger..! 


Ingen bytur uten kjøpesenter-tur og i går ble det bøker på Mammut salg. 
Hurra for at 'fristende lavkarbo'var på tilbud. Den har jeg ønsket meg siden jeg lånte den på biblioteket for nærmere ett år siden. Det er nemlig så mye flott (og godt) i den boka! (Løp å kjøp!) 



God vinterferie!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...