Nyeste

22 mars 2014

(Nesten alene) til TYRKIA


Vi reiser jo alltid til varmere strøk i løpet av april, mai eller juni, og jeg hadde ingen
andre planer enn at det samme skulle skje i år. Mannen derimot hadde ikke det
samme store behovet for en tur nå. I tillegg har vi ulike tider for eksamener og andre
innleveringer som også har gjort det vanskeligere å finne passe tidspunkt i år.
Vi har jo også barneskole eleven vår å ta hensyn til. Reise tidspunkt må passe han
og skolegangen hans også og økonomien er en annen sak da studietilværelsen også der
har kommet i veien for den "vante hverdagen". Det kunne ikke bli for dyrt..

Men for min del var det nesten til å grine av hvis jeg ikke skulle komme meg avgårde i år.
Vi har jo ikke akkurat vært bortskjemte med sol i vinter heller og om jeg har manglet
D vitamin før, så gjør jeg det i alle fall i år! Smil
Jeg trenger sol! Om jeg så måtte reise alene..



Vi har reist med Ving de siste årene og forelsket oss i hele Sunwing konseptet.
Barnas bestevenner Lollo og Bernie, minidisko, bassengene, maten og alt det andre.
Vi har alltid hatt med frokost, men aldri all inclusive fordi vi alltid har vært mye på
farten i form av shopping, utflukter osv. Vi har likevel kjøpt buffet-maten ved noen 
anledninger og aldri blitt skuffet. Den er både god og innholdsrik og dessertbordet er
a-m-a-z-i-n-g!!

I går kom det perfekte tilbudet på nyhetsmailen jeg abonnerer på fra Ving.
Så da bestilte jeg årets tur, og den går til Tyrkia.
Det nye i år, og forsåvidt i historien. Er at jeg reiser alene, med ungene. 
Det var ganske skummelt, faktisk såpass skummelt at jeg skalv litt på fingrene da
jeg gjennomførte bestillingen. Men det var med minst like mye glede.
Jeg er ellevill av forventning!
God tid med ungene mine har blitt altfor mye tilsidesatt hittil i år. Det har vært mye
på studiefronten, mye jobbing, hjem, sosialt og trening og da kveldene har kommet har
jeg alt for ofte ikke orket den leken eller alle nattasangene med ungene slik jeg og vi har vært
vant med. Gudskjelov har ungene verdens beste pappa som alltid er flink til å ta seg tid 
til herjing, lek og annet med begge to. Denne uka skal derimot bli vår uke, og jeg skal ta igjen
masse herlig kvalitets tid sammen med begge to. Lykke!

Da jeg først tenkte å reise alene med ungene så jeg for meg Gran Canaria eller Mallorca.
Et trygt sted å være norsk, med ungene og på hoteller vi har vært før. 
Det var gode tilbud til både Gran Canaria og Mallorca i mailen fra Ving også, men på
denne turen skal vi ikke gjøre annet enn å bade i basseng og bygge slott på strand så
jeg valgte det jeg anså som mest solsikkert, og likevel har kort flytur.
All inclusive er også bestilt så slipper vi å bevege oss noe særlig ut av hotell/strand området.
Vi var i Tyrkia i fjor også, men i år blir det til det andre sunwing hotellet som ligger enda
nærmere strand og sentrum. Ganske flott!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...