Nyeste

10 januar 2015

Spring-news fra Kari traa

Høyt oppe på ønskelista mi!
Jeg digger klærne til den dama. Aller mest på grunn av utseende, fargene og mønstrene. Men også på grunn av kvalitet og godhet. Det jeg foreløpig har i garderoben min er mykt, behagelig og oppfyller mine krav til treningsklær i forhold til fuktighet, tøylighet, lufting osv. 


Sjekk det settet! Herreminhatt så fint
Jeg så en reklame med dette bildet for flere uker siden og nå er det endelig kommet i nettbutikkene (Kari TraaGet inspiredx life...)



Myrblå tights'er i nye farger. Jeg har en fra før, mest lik den med grønt på. Men med rosa der det på er grønt på denne. Jeg klarer ikke å bli 100% komfortabel med tights i andre farger enn i svart, men da de er så fine, så må jeg jo bare..! 



Knæsj og lekker løpe/treningsjakke og spreke, fine og matchende topper! Jeg gleder meg til våren og lettere ute-trening bare av å se på disse klærne!


"I don't sweat, i sparkle!" Smil




Etter mye om og men, angående den fineste fargen (er jo alltid like vanskelig å bestemme seg for farge) klikket jeg i går hjem den lilla tightsen og den gule singletten. Så får den rosa/lilla treningsjakken stå på ønskelista til senere. Plaggene koster jo nok hver for seg og da de i tillegg frister med matchende plagg blir det jo dyrt (i mine øyne) for ett komplett trenings-antrekk. 
Men nytt år, ny inspirasjon og jeg er (dessverre) veldig svak for treningsklær (og sengesett, kopper, skåler og lysestaker..). Bare må, liksom. 

Hihi smil 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du lyst til å legge igjen en kommentar eller en liten hilsen,
så vit at jeg setter veldig stor pris på det ♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...